Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 15 augusti 2013

VI FLYTTAR!!!

Hej alla fina! Nu kan jag släppa en hemlighet som jag haft några månader: Butik Vita Magasinet flyttar och vi får mycket större! Äntligen kan mina möbler få space och synas bättre! Jag kommer också att ta in mer charmigt nötta saker. Och fina kläder från Chic Antique! Vi flyttar i mitten av september till ÖSTRA KYRKOGATAN 49 i Västervik, en tvärgata till Storgatan som vi är på nu. Men mer centralt. Jag ska ta hjälp av en butikstylist så det kommer att bli sååå bra! Dessutom får vi en större verkstad så vi kan göra mer själva. Så nu har vi flyttrea och ju närmare flytten vi kommer ju mer procent på alla varor blir det. Återkommer med mera info om datum o.s.v. Men kolla gärna på vår Facebook-sida också. Lite bilder i en salig röra från sommaren hemma, en utflykt till Åstol och butiken får ni nedan. Kramar från Inggun

1 kommentar:

Huset bakom lindarna sa...

Hej! Jag brukar besöka din butik ibland! Spännande med flytt till större lokaler! Jag kommer säkert att titta in igen framöver! Kram/Finas mammis