Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 2 december 2011

Hej hopp alla glada!
Idag har jag för ovanlighetens skull gått upp innan kl 8! Annars har jag fördelen att kunna vakna utan väckarklocka eftersom butiken öppnar 11.00. Oftast är det en del hemma man vill hinna med innan jobbet då eller hinna med något på stan, men jag kan ta det lite lugnt.
Men på fredagarna tränar jag vattengymnastik i sjukhusets varma bassäng. Det blir mjukt i hela kroppen och är skonsam träning eftersom jag har Fibromyalgi.
Men nu är det dags för DAGENS ADVENTSKALENDER: Idag lottar jag ut en fin ballerina skridsko (se bilden nedan) som du kan hänga i granen eller lägga på ett fint vinter-stilleben med mossa, lite kottar och annat fint.
Lämna en kommentar här på bloggen om du vill delta i utlottningen av skridskon, du får förstås gärna länka till blogg och hemsida (www.vitamagasinet.se) om du vill. Och gilla på Facebook, där Vita Magasinet också finns. Om du har problem att ge kommentar på bloggen så kan du maila: info@vitamagasinet.se.
Ni ska också få ett dagens visdomsord med er:MÖT INTE BEKYMREN HALVVÄGS-FÖR OFTAST TRÄDER NÅGOT EMELLAN, INNAN DE KOMMER FRAM!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Hejsan igen! Jag är så klart med.... men det ser inte ut som en skridsko....
Har länkat till dig på min blogg, titta in så får du se.
Ha en bra dag, Sofia

Anette sa...

Hejsan
Klart man vill vara med ;)
Kram Anette

sandra sa...

Hej! Jag vill vara med idag igen! :) Jag länkar från min blogg.