Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 30 augusti 2013

Laddar..

Hej alla fina! Ja nu, tyvärr märker man att sommaren sjunger på sista versen...Likadant varje år - man vill bara skrika NEEJ! Bara LITE till! För min del skulle en månad till inte göra något! Ändå har jag haft lite hjälp i butiken i sommar så jag har kunnat åka hem lite tidigare och suttit på bryggan och läst en bok. Och badat förstås, jag ÄLSKAR att bada. Alla mina sommarlov gick jag i simskola 4 veckor och tog alla simmärken som finns. Annars har jag inte haft någon semester än - på 2 år faktiskt! Då var jag på Rhodos en vecka. Men nu ska det bli av! I oktober åker jag och min man till Mallorca en vecka! Men först ska jag ju flytta hela butiken! Och det ska bli KUL! Laddar för fullt! Mer om det kommer... För ett par veckor sedan var vi hos goda vänner på fest i trädgården och här får ni lite bilder därifrån. Kramar från Inggun

Inga kommentarer: