Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 13 december 2011

Hej alla goa!
I dagens lucka nr 13 lottar jag ut en doftpåse med julens kryddor, som man kan ha framme, så det doftar JUL! Det är Sofia från Sofias bod som gjort den.
Idag ska jag pynta "Morronsoffan", det är ett frukostarrangemang för näringslivet, kulturlivet och sport där gäster intervjuas i en soffa. Så den ska få kuddar, plädar och lyktor, lampor m.m. från Vita Magasinet. Ska ta kort om jag kommer ihåg kameran.
Ha en riktigt trevlig Lucia!
Kram / Inggun

6 kommentarer:

Anna sa...

Nu kom jag ÄNTLIGEN ihåg din utlottning! Vill vara med!:)
Kram Anna

Bina sa...

Hej. Jag är gärna med i utlottningen. Tänk att jag inte har haft tankarna på att man kunde ha en doftpåse med underbara juldofter! Måste dofta ljuvligt :) Mvh Sabina P.

Livingroom sa...

Finns det några bättre dofter än just de som hör samman med julen. Älskar dem.

Tessan sa...

Älskar julens dofter och är gärna med i utlottningen igen.
tessan.scilla@hotmail.com

Änglarum sa...

Hej! jag hänger på med kramiz Jessica

Sandy sa...

Julen är en underbar tid...maten, stämningen, ljusen...och dofterna såklart! :) Jag är gärna med på utlottningen! Mvh Sandra