Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 1 augusti 2013

Reportage

Hej alla fina! Som jag skrev i förra inlägget så var en skribent och en fotograf hemma hos mig förra veckan. De skickar sitt material till inredningstidningar som Lantliv, Drömhem & Trädgård m.m. så vi får se om det kommer med så småningom. Jag kommer såklart att informera om det här. Jättespännande!! De tog mycket bilder ute i trädgården så de bilderna får troligtvis vänta nästan ett år. Här kommer lite innebilder som jag passade på att ta. Med mobilen så de är inte så fina kvalitetsmässigt. Annars jobbar jag på för fullt i butiken, det är sååå roligt när det är massor med kunder nästan hela tiden. Kramar till er alla!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, så fint och va spännande att få se i tidningen sen!!!!
Kram Sofia

Anna sa...

Så jättespännande med reportage!!
Åh, så SKÖNT för dig att det äntligen släppt med kundtillströmning och borttagning av byggställningar!
Kram Anna