Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 24 februari 2012

Överkörd av tåg!!

Hej kära vänner!
I morse kändes det som om jag blivit överkörd av ett tåg. Ja, inte riktigt, men så blir det när man har Fibromyalgi. För igår körde jag hårt när jag packade upp alla varor och fotade och mätte. DÅ går det jättebra och är hur kul som helst. MEN det kommer dagen efter. Då får man sona sina synder. Men som jag sagt tidigare - det får vara värt det. Man måste ju leva också.
Idag såg mitt lager ut som ett stort bombnedslag med kartonger och kartonger och kartonger. Bara att börja röja. Som tur var kom A förbi och hjälpte mig.
Jag har nu uppdaterat hemsidan: www.vitamagasinet.se  med en del av varorna. Och det har börjat skymma, tänk att det är så fast klockan är snart sex.
Ja, jag vaknade ju också till goda nyheter igår när vi fick en ny liten prinsessa. Och idag fick vi namnet: Estelle, Silvia, Eva,Mary! Det var ju för väl att de kunde tänka lite nytt mot alla andra som bara hade gamla drottning och prinsessnamn som förslag.
Ha nu lite fredagsmys! Ni får en vacker bukett tulpaner att njuta av.
Kramar från Inggun

Inga kommentarer: