Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 7 december 2011

Hej igen alla goa!
Nu har jag dragit dagens vinst, det lilla tyghjärtat och vinnaren blev.............Wiwi med bloggen Vita drömmar.. Kul och Grattis! Skicka din adress så kommer lilla hjärtat.
Idag har jag målat på en spegelbyrå som blir så fiiin. Har också jobbat på hemsidan med att ordna möblerna i kategorier.
Innan jag öppnade hade jag möte med ett företag som jobbar med att få upp min hemsida högt på Google. Det är fantastiskt vad man kan göra!
Dags att plocka ihop och stänga butiken. Jag brukar säga som de sa i serien "Macken"(för de som kommer ihåg med Galenskaparna)- Hejdå butiken! när jag stänger och låser. Fast de sa ju:- Hejdå Macken!
Ni ska få ett visdomsord idag också:Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min vilja igenom!
Ha det bra alla! Kram / Inggun

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har, hit kommer jag tillbaka...

Birgitta :-)

Anonym sa...

Glömde säga att jag hittade hit från bloggen Annas ideér...

Birgitta :-)

Änglarum sa...

Hej så fin blogg ! o vad skoj att du lottar ut en sak varje dag ;) tittar in i morgon ..ha en go kväll kramiz Jessica

Anette sa...

Hallojsan igen!
jag skicka ett mail till dej ,vill ha klockan ;)
Kram Anette