Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 24 juli 2013

SOMMAR!

Hej alla fina! Jamen så var det väl dags att skriva lite här!! På sommaren är det högsäsong i Västervik och då menar jag HÖGSÄSONG! Dagen innan midsommar fick jag äntligen bort byggställningarna utanför min butik, men det fanns kvar runt grannhusen ytterligare ett par veckor. Markiserna kom upp förra veckan ! så det var hett härinne några veckor. Jaja men nu ser vi FRAMÅT! Tack till er som undrat hur det gått efter operation m.m. men nu mår jag som vanligt! Fint! Men de kunde ju ha opererat bort min Fibromyalgi också! Vecka 28 har vi 3 dagars visfestival här i Västervik och staden fylls av turister. Det betyder extra bra försäljning i butiken! Jag var inne och lyssnade också en kväll med min sons sambo och vi lyssnade bl. a på Tommy Nilsson, snygg kille! Det är 6-7 artister eller grupper per kväll och man sitter från 18.30-00.30.Man har med sig en god räkbaugette och lite vin - underbart! Vecka 29 har vi Skärgårdsfestival med en massa jippon, bl.a. ror de som vill från en ö utanför Västervik i gamla båtar in till stan. Det tar ca 3 timmar! Denna vecka är det MC-dagar så stan invaderas av motorcyklar! Så det är fullt ös med andra ord! Idag har jag haft besök hemma av en skribent och en fotograf som fotat mitt hem till några inredningstidningar. Jättekul! Stylade halva natten! De fotade mycket utomhus också, men de bilderna kommer nog inte i någon tidning förrän nästa år. Jag tog lite bilder själv med mobilen, så tyvärr blev de inte så bra i kvalitén. Men ni får se bilder utifrån idag. En annan dag ska jag berätta en NYHET! Nu ser jag att det blev bara massa bokstäver och krumelurer när jag överförde bilderna så vi får se om det blir några! Annars försöker jag en annan dag! Kramar från Inggun

Inga kommentarer: