Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 26 april 2013

Deppig!

Hej alla fina!
Igår skrev jag ett långt inlägg i denna blogg. Men tyvärr så hoppade mitt trådlösa internet ur, så det försvann. Jag eller snarare huset är fortfarande (sedan 11/2) inklätt med byggnadsställningar och blått tyg. I 2 dagar har det dessutom stått en traktor med skopa och vagn samt en lastbil utanför på gatan då de sprutar cement på väggen! Så det är inte konstigt om internetet hoppar ur!
Ett hus på andra sidan gatan har också byggställningar och där står en skylt: "Gående hänvisas till andra sidan gatan."
Och vad tror ni det står på min sida? Just det! :"Gående hänvisas till andra sidan gatan".
Så vill du ha motion så är du välkommen att springa mellan skyltarna!  Skämt åsido, så börjar jag bli rätt knäckt av detta. Min omsättning har minskat med mer än hälften dessa månader mot förra året.
MEN nu har jag andra planer!! Vad som kommer får ni höra så småningom.
Har i allafall fått hem så fina grejor och dom får du se här. Ha de gott! Snart är sommaren här!











Kramar från Inggun

Inga kommentarer: