Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 15 mars 2013

"NYTT" KÖK!

Hej alla fina!
När vi flyttade in i vårt nya hus för 4,5 år sedan var jag nöjd med det mesta. Men inte köket. Det var ekluckor och på köksön var det svart skiffer.
Men nu är det åtgärdat! Jag fick ett ryck och bestämde mig för att måla köksluckor och lådor själv.
Så jag har tvättat, skruvat bort gamla handtag, spacklat hålen, borrat nya hål och efter att ha
målat med en roller och pensel 4 gånger har jag satt dit nya knoppar.
Före:


 Efter:



Vad lite (!) färg kan göra! Och jobb förstås! Det tog all ledig tid i 4 veckor! Men det var det värt!
VILJAN DRAR HALVA LASSET!
Kramar från Inggun

4 kommentarer:

Meta sa...

Det ble jo skikkelig flott! Gratulerer med "nytt" kjøkken.:)

Anna sa...

Men HJÄLP vilket lyft!! Så ljust och fint det blev!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken skillnad.Kanon snyggt .Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Vita Magasinet sa...

TACK snälla Meta, Anna och Rita! Ha en riktig härlig helg!