Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 21 januari 2013

TIDEN

Hej alla fina!
Idag känner jag mig lite down utan att riktigt veta varför. Vintern tar väl ut sin rätt med en trötthet som tynger. Idag snöar det igen och jag eldar i kaminen för att få lite mer värme. Men snart måste jag sluta med det för sotaren kommer imorrn och askan måste hinna svalna.
I allafall var resan till Formex-mässan oerhört stimulerande och jag hittade 4 nya leverantörer så här långt. Beställde en hel del, så det kommer snart en massa fina saker.
Bl.a några olika fina järnljuskronor. En del riktigt rostiga och häftiga! Fina plåtskyltar hittade jag också. Och sååå fina, snygga, häftiga, trendiga ........VÄSKOR!! Kunde bara inte låta bli!
Men så länge får ni hålla till godo med lite bilder från renovering av kassadisken och andra bilder.
(Vad jag nu hittar i arkivet)
Kramar till er alla!
 Ny tapet, ny hylla, målad disk och ny-gammal dörr på disken.
 Ranunkler (de vita) är min älsklingsblomma!
 Nyinkommen klocka i butiken. Finns också på webshopen: www.vitamagasinet.se.
 Handgjord tavla som bara finns i 1 ex.
 Sååå häftiga träljusstakar i olika modeller finns nu också i butiken.
 Mera handgjorda tavlor..



 Fina kökssaker tycker jag är viktigt, det ska vara fint i köket också!

2 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vilken fantastisk blogg =)
Hit kommer jag igen. Ha det fint!

Vita Magasinet sa...

Tack snälla Browneyedgirl! Så roligt att få höra.