Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 31 januari 2012

Änglar finns.......hos mig

Hej alla goa!
Jag älskar änglar. Och jag har ju visat några förut och nu tänkte jag visa en runda till. Jag brukar köpa änglar som minne när jag är på semester, så en del kommer från Kreta, Italien, Danmark, Spanien och Sverige förstås.
När jag fyller har jag också fått änglar så varje ängel har en historia om en plats eller en vän. Änglar är rogivande och vackra, de lugnar eftersom man ser dem som beskyddande. Och ofta kan man tro att personer verkligen haft skyddsänglar som har klarat sig vid en liten eller stor olycka. Jag tycker att jag har en skyddsängel som pratar väldigt mycket med mig. Om vad jag borde eller inte borde göra eller säga. Den är också väldigt uppmuntrande och säger :-Det gjorde du bra!   Eller förmanande och säger:-Det där var nog inte så bra, gör inte så igen.
Ja, det var lite änglatankar, ha det bra i vinterkylan!











Kramar från Inggun

Inga kommentarer: