Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 22 februari 2012

Nåt jag INTE gillar!

Kära ni!




Idag har jag gjort något jag verkligen inte gillar! Jag har sorterat mina papper; följesedlar, inventeringen, önskelistor m.m. Men jag kä nner mig väldigt nöjd att de nu sitter i pärmar och inte är lösbladssystem.
Jag har fått piff-sjuka också! Det var ett tag sen, men nu haglar idéer i huvudet, det är farligt - för allt måste ju genomföras! En del saker börjar jag på för att komma ihåg en annan dag och en del gör jag klart med en gång.
Har hängt upp lite lampor i taket och en fågelbur med ljus.
Jag har också väldigt vackra tulpaner i butiken, det var en tjej som lånat "bockar" av mig som kom med dem. Så glad jag blev, en färgklick i butiken!
Ni får se dem imorgon för min kamera står på laddning.
För er som kan komma till butiken så passa på nu: Jag har 20% rabatt på valfri vara, även MÖBLER!
Jaha, idag ville bilderna vara först! Ni får se lite solbilder för sol vill ni väl ha nu?!
Ha en mysig onsdagkväll!
Kramar från Inggun

Inga kommentarer: