Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 21 februari 2012

Drippen dropp

 Hej vänner!
Ni har väl ätit en SEMLA idag när det är fettisdagen! Jag har gjort det, men tyvärr utan varm mjölk, för det gillar jag! Men det är rätt okej med kaffe till också. Och en fikakompis förstås!
I lördags fick jag sanda på isen på trottoaren utanför butiken och idag har det smält, så idag fick jag sopa undan det istället. Men skönt, för nu följer det inte med sten och sand in på golvet längre.
Jag har beställt ett 4G-modem till min dator och idag installerade jag det och nu är det bättre fart på datorn. Så skönt! Av någon anledning har jag haft svårt med mottagningen här mitt i stan. Att det är segt hemma på landet kan jag förstå, men mitt i stan! Telia skyllde på husväggar!
Ser fram emot ikväll då jag ska öva med min kör. Ibland är man väldigt trött och orkar nästan inte åka dit, men när man väl är där får man energi. Det är jättekul. Vi har en jättemysig körledare som verkligen får en på gott humör. Vi är bara tjejer, men vi har 2 tjejer som sjunger tenor så vi klarar oss. Kvinnor kan!
Idag får ni lite bilder hemifrån. Ta en semla och ha det bra!






Kramar från Inggun

Inga kommentarer: