Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 28 februari 2012

Påminner om utlottning av fint kuddfodral

Hej alla goa out there!
Har farit runt på fm timmen innan jag öppnar butiken för att hinna med en del saker. Igår var jag i en affär där de reade kappor och provade en fin kappa som satt jättebra. Hittade också en fin blus för 180 kr. Kappan kostade bara 400 kr men jag var dumsnål och tänkte att det blir ju vår nu. Köpte bara blusen och ångrade mig när jag kom hem så jag ringde butiken och bad dem lägga undan kappan. Så den var jag och köpte idag. När jag pakerade bilen träffade jag 2 bekanta och pratade såklart bort några minuter. Tittade in i en annan butik och sen växlade jag mina växelpengar på bankens växlingsautomat. Och sen var det bråttom att öppna! Jag går alltid iväg ca 100 m med en trottoarpratare för att uppmärksamma folk på att jag finns lite längre ner på Storgatan.
Dammsög lite grus, vattnade växterna, satte på kaffet, en CD och kopplade in datorn. Ja, så nu kan jag varva ner lite. Idag tänkte jag måla några gamla ramar, stryka och sen expiera kunder förstås!
Jag ska också påminna om utlottningen av ett kuddfodral; Mon Amor som dragningen är på imorgon!
Skriv en kommentar om att du vill delta = 1 lott.
Kommentar och bli följare = 2 lotter. (Se högersidan på bloggen.)
Kommentar, bli följare och gå in på hemsidan och tala om vad du gillar bäst där = 3 lotter.
Om du vill får du gärna bli följare till Vita Magasinet på Facebook också. ( Kolla på högersidan)
Igår tog jag lite bilder från mitt hem och du får se några idag. Det är ju så kul med bilder eller hur? Jag älskar att sitta och titta på andra bloggars fina bilder.
Ha en fin tisdag, nu kommer solen här!







Kramar från Inggun

Inga kommentarer: