Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 22 oktober 2012

Hej alla goa!
Jag trodde jag skulle få mer tid över till bloggandet när sommaren lämnat oss, men av en konstig anledning fortsätter livet i samma hastighet.
Har ju haft fullt upp med att fixa klart vårt nya rum i butiken och sen har jag jobbat på min hemsida som blivit eftersatt. Så nu börjar jag få in sortimentet på den. Men.....det kommer nya varor......
Jag jobbar också med webshopen som kunderna börjar hitta nu. Jättekul!
Jag har också fått en förfrågan att inreda ett "rum" på Gränsö julmässa här i Västervik 2-4/11 och det ska bli jätteroligt!  Där ska jag också, med 11 st andra, duka ett julbord som besökarna för rösta på.
I mitt privata liv har barnbarnet Enzio åkt till Chile ! med sin mamma och pappa i 5 veckor !!
















De ska hälsa på hans mammas släkt och fira hennes mormor som fyller 80 och hennes mamma som fyller 50.  Mamman och pappan bor i Sverige annars.  Ni förstår att det är tufft att inte träffa honom på 5 veckor!
Visar lite bilder på honom och nya varor som kommit in.
Kramar på er alla från Inggun

Inga kommentarer: