Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 22 december 2011

Hej alla goa!
Idag är det fruset på marken och rimfrost på träd och buskar, mysigt! Idag hann jag bara öppna så kom en kund som köpt en av de fina Adventsljusstakarna igår. Hon ville köpa en till en väninna också. Jag rear dem nu för att slippa ha lager. Ikväll vill Västerviks Handel som jag är med i att vi ska ha öppet till 21.00, men mina söner och en flickvän kommer hem så jag smiter iväg när de kommer fram!
I dagens lucka finns en gammal kakform med värmeljus i - enkel ljuslykta! Tänk bara på att det blir varmt under formen då ljuset brinner. Man kan ha den på en silverbricka med en kula och en hyacint t.ex. Ni som vill vara med om utlottningen kommenterar här eller på info@vitamagasinet.se. Lyckatill!
Ett visdomsord på vägen: Hygglighet är som luften i däcken-den kostar ingenting men gör resan angenämare!
Och ha en fantastisk torsdag! Kram / Inggun

Inga kommentarer: