Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 28 juni 2010

I onsdags sålde jag 2 byråar, visst är det lustigt att det blev just 2 byråar samma dag? En annan dag sålde jag 2 soffbord samma dag. Det är drag i butiken nu! Och då menar jag inte att det drar från fönster eller dörr utan det säljs en hel del.
Vilket är väldigt kul för då måste jag köpa in nya, fina varor!
Det är letandet efter fina, passande varor som är halva nöjet!
Just nu är det spetslakan, liten madonna och tallrikshylla som efterfrågas.
Madonnan kunde jag skicka efter och tallrikshylla med om man vill betala närmare 2000kr för en. Så jag letar vidare.
Och energi har jag fått efter denna underbara midsommarhelg!
Vilket fantastiskt väder! Det är 20 grader varmt i havet, bastade och badade midsommarafton. Hoppas du också haft en avkopplande helg!

Inga kommentarer: