Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 27 mars 2012

LIVET och TJEJKVÄLL

Hej alla goa!
Känner mig glad idag, något jag inte riktigt kunna känna på några veckor. Har inte mått bra, förutom Fibromyalgin har jag haft magvärk och konstiga smärtattacker. Inte vågat äta nåt nästan och på kontroll hos läkaren har jag haft höga levervärden som inte är bra. Igår var jag på ultraljud och man såg att jag har några gallstenar och troligtvis är det de som spökar. Får se vad de sista proven visar. Men hjärtat har lättat lite och jag känner mig gladare. Var det "bara" gallan?
När man tar livet för givet och ibland t.o.m.  tycker att man känner tristess för det fantastiska man har är det riktigt nyttigt att få sig en tankeställare ibland.
Det är mycket i mitt liv just nu. Eller det är det nog för det mesta men jag ska bli FARMOR i juni! Det ni! För första gången. Jag har ju 3 killar så jag kan ju bara bli farmor. Det är fantastiskt spännande!
Och mina föräldrar ska sälja sitt hus och flytta till lägenhet i sommar. Det blir en omställning, inte bara för dem.
Men först ska min bror firas, han fyller 50!
Ja, och i butiken händer det också mycket! Varorna väller in  och på torsdag är det TJEJKVÄLL här i Västervik mellan 18-21. Butiker och caféer har öppet med fina erbjudanden. Här är det 20 % på valfri vara och vi bjuder på rosé eller cider och crostini med pesto till. Välkommen!




Kramar till er alla från Inggun

1 kommentar:

Sofia sa...

Hallå! Lycka till i kväll!!!
Tack för tipset om "etikett-tapeten",
den var ju jätte snygg!!!
Nu till valet av din tapet... svårt, skulle jag säga... båda är fina på sitt sätt. Den med rosor var jätte fin, men då binder du dig till att bara ha sånt som passar till rosa. Den med skrift ( om det är den jag tror) är ju mer neutral, men då kan du lika gärna ta den med änglar, de är ganska lika...
Ja, stora beslut... (fniss... )
kraaaaam Sofia