Så här många gånger har någon kikat in här:

lördag 24 mars 2012

Takpannor från Vita HEMligheter

Hej!
En blogg som jag följer är Vita HEMligheter av Emma: www.vita hemligheter.blogspot com. Jag gillar hennes målade takpannor skarpt och beställde hem några till butiken. Speciellt gillar jag : Dream as you could live forever - Live as you only live today! Mycket kloka ord som man verkligen borde försöka leva efter.
Ibland är livet som ett schema som bara ska göras. Men tänk att den här dagen kommer aldrig tillbaka, den kan inte göras ogjord, men du kan förändra NÄSTA dag ....och nästa...

Jag tycker för det mesta att det är så mycket ont och tråkigt som händer, men försök ställa om hjärnan och ta in det fina, vackra, roliga, oväntade, glada som händer. Var förlåtande, hjälpsam och kärleksfull. Jag ska i allafall försöka!
Njut av våren som är på väg med stormsteg!
Kramar från Inggun

3 kommentarer:

Anna sa...

Så klokt du skriver! Som vanligt!
Kram Anna

Sofia sa...

Du skriver verkligen så mycket klokt!
Funderar lite på tjejkvällen som vi pratade om.... Hur ska vi göra? Vill du ha med lite mer av mina saker?
Hör av dig!
Kraaaam Sofia

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så kul att se att fler mmålar på tegel pannor! är ju så himla kul att återanvända till nytt...

Ha en fin dag!
kram wivi