Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 30 mars 2012

Alla årstider

Hej alla fina!
Idag har vi nästan haft alla årets årstider på en enda dag! Sol, moln, regn, hagel, blåst och nu är det SOL igen!








Började dagen med ett möte med företaget som ska göra min webbshop och D som ska marknadsföra den på nätet. Det ska bli sååå spännande att se hur den blir och hur den kommer att mottas! Vi räknar med att den ska vara klar i maj någon gång och finns då på min hemsida: www.vitamagasinet.se.
Oj, oj, oj det blir mer saker att beställa! Så roligt!
Har mer vilda planer för framtiden men det får vänta ett tag..
Igår kväll var det TJEJKVÄLL här i Västervik. De flesta butiker och cafeer i city har öppet 18-21 och fullt med erbjudanden. Jag hade 20% rabatt på en valfri vara och bjöd på rosévin eller cider och crostini med pesto. Det uppskattades och jag sålde jättemycket!
Och imorgon ska jag fira min lillebror som blir stor -han fyller 50!
Ha nu en fantastisk fredagskväll och helg! Visar lite bilder från butiken.
Kramar från Inggun

3 kommentarer:

Unknown sa...

Dom äggen du har dom är ju jätte mysiga. O jag ska besöka dig du har så mycket fint i butiken. Ha en härlig kväll kram Beijan

Meta sa...

Å,jeg kunne virkelig tenkt meg en runde eller ti i butikken din!

Ha en herlig helg!:))

Klem fra Meta

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad roligt att du är med i min utlottning, vad fin blogg du har. Ha en fin söndagskväll. Kram Mimmi