Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 3 april 2012

Fina karmstolen

Hej  alla goa!
Idag har vi haft lite pysselstuga mellan kunderna. J kommer och hjälper mig att måla och idag grundade hon en blivande TV-bänk a´la´Shabby chic. Kommer på bild när den är klar. Sedan gjorde vi varsitt våningsfat av porslin med ljusstakar emellan faten och en sockerskål högst upp - kommer också på bild så småningom.
Jag har annars fotat nya varor och börjat lägga in hemsidan. Ett foto var på en karmstol som jag målat och klätt om (se bild) Den har stått utanför butiken 2 dagar förra veckan och idag. Och för en stund sedan hoppade en tjej in och ville köpa den. 750 kr - var det för billigt? Jag har en till så småningom.
Ikväll ska jag på möte om en bröllopsmässa som jag ska vara med på 14/4. Och sångövning med kören....
Somnar nog ovaggad ikväll.
Ha en skön tisdagskväll!





Kramar från Inggun

1 kommentar:

"Hemmet är min vrå" sa...

Stolen är superfin, ha en skön kväll. Kram Mimmi