Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 15 augusti 2012

FORMEX nästa....

Hej!
Nu har vi sommar och varmt här i Västervik. Hela sommaren har jag ju jobbat 6 dagar i veckan, men i måndags kände jag att det var dags att ta ledig måndag (som jag annars har, förutom sommaren). Satt ett tag på bryggan och läste och fick lite energi t.o.m. att röja lite i huset. Tvätta, dammsuga och annat trist.
Jag har sålt väldigt bra i sommar och imorgon bär det av till Formex-mässan i Stockholm för att beställa nya varor och få ny inspiration. Det ska verkligen bli spännande!
Jag har fått in lite nytt bl. a dessa fina krokar, lyktor och korthållare som är handgjorda av Sissi Karlsson.
Ha en fin kväll!









Kramar från Inggun

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hallå där!
Vilka fina krokar...
Så du ska till Formex.... snälla kan du ta en Sagen-katalog till mig då? Snäääälla....
Hoppas att du får mycket inspiration!
Kram Sofia

Vita Magasinet sa...

Japp Sofia! Ska försöka komma ihåg det. Kram.