Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 29 februari 2012

VINNAREN ÄR.....

Hej igen!
Ni trodde kanske att jag glömt att dra en vinnare till kuddfodralet! Men det har jag inte. Ville vänta till slutet av dagen för att ge så många som möjligt chansen. Och vinnaren blev.........Parfymista! GRATTIS! Du var förutseende och skrev din mailadress också. Maila din adress till info@vitamagasinet.se  så skickar jag kuddfodralet.
Det är så kul med utlottningar, så det kommer nog en till snart!
Under tiden vore jag lycklig om ni vill hjälpa mig välja annons-foto. Se det förra inlägget. Ni är jättegulliga om ni vill hjälpa mig utse bästa fotot till annonser.
Ha nu en fin onsdagskväll!
Kramar från Inggun

1 kommentar:

Parfymista sa...

Tack så jättemycket för det vackra kuddfodralet! Jag vill också passa på att tacka för den fina utlottningen som en spännande krydda på moset för oss bloggläsare.