Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 2 februari 2012

Snööööö

Hej alla goa!
Hoppas ni inte har snöat in! Här har vi snökanoner som pustar in snö i sidledd! Fauk kallas det på Öland. I radio har de gått ut med att man inte ska gå ut om man inte måste. På E22:an står 4 långtradare fast i rad och trafiken står stilla. Ja, vad ska man ut och göra? Här sitter jag i butiken med kaffe och choklad! Har målat en klocka som blir ett skåp (bild kommer så småningom), 2 väggskåp och kryddskåpet. Jag läser lite på Facebook, tittar på nyheter i kataloger och har det allmänt bra. I allafall tills jag ska ut i vädret för att åka hem!!!
Som tur är var det bättre väder på fm så jag har sålt en säng och lite småsaker annars är kunder sällsynta denna dag.
Ikväll ska jag också träffa mina 5 väninnor. Vi gick 1-9:an ihop i skolan och känner varann väl, vi träffas ca 1 gång/mån. Nästa helg ska vi på Spahelg i Linköping. Ska bli riktigt kul.
Nu ska ni få ett visdomsord:
Ta dig tid att vara vänlig -Det är vägen till lycka.
Ta dig tid att drömma - Det ställer siktet mot stjärnorna.
Ta dig tid att älska och att bli älskad - Det är ett gudomligt privilegium.
Ta dig tid att se dig omkring - Tiden är alltför knapp för att vi ska ha råd att vara självupptagna
Ta dig tid att skratta - Det är musik för själen.



Kram på er alla, var rädda om er! / Inggun.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja snö får du ju säger dom på radion. Så ta det lungt när du ska hem.Ska bli kul att se vad du har målat för fint sen. Ha en skön kväll kram Beijan