Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 1 februari 2012

Pysseldag

Hej goa vänner!
Idag har jag verkligen varit i pysslartagen! Jag köpte några pärlhyacinter innan jag öppnade butiken och sen virade jag gamla notpapper och snören runt dem. Piffar upp bland varorna. Jag passade också på att pimpa några blockljus med gammalt papper, spets och ljuspins.
Ett gammalt fönster tvättade jag av och det fick en fin Madonna-bild! Ni kan se på bild nedan.
Sen satte jag igång att måla: Kryddhylla, 2 väggskåp och konsoller. Måste säga att jag varit flitig mellan kundbesöken. Just nu faller snö och det ska bli mycket har jag hört. Hoppas det håller sig inom rimlighetens gräns bara!
Ha nu en underbar kväll!


Kramar från Inggun

1 kommentar:

Anna sa...

Så enkelt och så vackert med notbladen!
Kram Anna