Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 25 januari 2012

Hemma igen

Hej alla goa vänner!
Hemma igen efter några underbara dagar i Stockholm. Det är så kul att komma dit och se allt nytt och alla människor! Det finns så mycket valmöjligheter och erbjudanden så allt verkar möjligt! Men ändå är det så skönt att komma hem till lugnet och ta allt i sin egen takt!
I torsdags var jag på Formexmässan - 3 stora hallar fulla med grossister av alla slag, men mest inredning. Mycket fint och inspirerande. Men man måste ju välja! Och det var inte lätt! Jag beställde varor från Dommo by Gawor och kort och servetter från Sagen Vintage Design och lite till. Och så plockade jag på mig en massa kataloger, så jag kan beställa i lugn och ro.
Bodde sen på hotell, jag gick till sängs redan kl. 21.00! Var helt slut!
På fredagen gick jag på stan, i roliga affärer,bl.a"Ambiance" på en tvärgata till Drottninggatan, tog lunch i Hötorgshallen (Jättegod Sushi som jag åt med pinnar!) Sen skulle jag till "Årstiden" men de hade stängt igen! Trist! På kvällen kom tjejerna från vår kör och vi åt på en Thai-restaurang.
Sen på lördagen begav vi oss till Filadelfia-kyrkan där vi sammanstrålade med 1125 andra körmedlemmar runt om i landet och övade inför kvällens konsert i Konserthuset. Triple & Touch var också med och vi sjöng så taket lyfte, nästan! Vi finns på Youtube och du söker" Sjung gospel konserthuset( 2012 ). Jag visar ett par bilder här också från min plats i kören ut mot publiken. På scenen fick bara halva kören plats! Resten satt på vänster och höger läktare och vi bytte plats i pausen. Det måste ha varit häftigt att vara publik - helt omringad av kören!
Och nu är jag hemma igen! Sofia som har bloggen:" Sofiasbod" var här idag och tog bilder i butiken. Jag köper av hennes fina handgjorda saker till min butik. Hon kan även skicka lite saker.
Nu får ni ha en härlig onsdag så hörs vi!
Några tänkvärda ord bara: Varje sekund du ältar det förflutna är en sekund du stjäl från din framtid!

Kramar från Inggun

1 kommentar:

Unknown sa...

Måste säga att det var väl en maffig konser ni fick sjunga på. Jätte mycket folk det var ju roligt
för er att få visa upp sig. Önskar dig en mysig kväll kram Beijan