Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 20 september 2012

Utlottningen

Hej alla goa!
Just nu är det så mycket att göra så det känns förlamande. Var ska jag börja? Min dator kraschade, gick sönder i förra veckan och nu har jag köpt en ny som jag ska bekanta mig med. Upptäcker hela tiden att det ena och det andra inte finns och måste laddas ner.
Jag vill i allafall gratulera Bittan som vann brickan av Katrin Skoglund. Meddela din adress så kommer den som ett skott! Hoppas du får mycket användning av den!
I butiken håller praktikanten J och jag på att tapetsera ett lagerrum som ska bli ett butiksrum. Igår fick vi riva ner 3 våder eftersom det blev för snett! Huset är från 1800-talet så inget är rakt. Vi tapetserade sedan 5 våder så nu är vi på G igen.
Det drösar in lite kartonger ibland efter beställningar på Formex. Idag fick jag choklad från Ölandschoklad. (De har levererat till Nobelfesten bl.a.) Gud, ge mig styrkan att inte äta upp alla själv....
Ni ska snart få se bilder på varorna.

Kramar på er alla.

Inga kommentarer: