Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 2 juli 2012

Hej alla goa!
Jag vet inte hur det är hos er, men här har vi varannandagsväder. Fint ena dagen, mindre bra nästa dag, fin dag o.s.v.
Här i butiken känns det helt OK att det är lite moln och inte sååå varmt. Då är det mer folk som vill gå i butikerna.
Det är väldigt kul när man inte hinner måla något (fast det är ju kul att måla också) för det betyder att det är folk i butiken nästan hela tiden.
Och jag får gå in på lagret och plocka in mera!
Jag har en gammal byrålåda utanför butiken med saker för halva priset och den får jag fylla på hela tiden.
I förra veckan var Tomas från IB Laursen här och det lär dimpa ner några kartonger här om ca 2 veckor! Här är lite av vad som finns nu.







 Nåt att tänka på:
Ingen behöver ett leende lika mycket som den som misslyckas att ge ett!
Kramar från Inggun

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej ! nu var det ett tag sedan... kul att det kommer folk! Det kommer lite fler här också nu....
Du får säga till om du vill ha lite skyltar eller något annat, så kommer jag förbi...
Jobba på!
Kram Sofia