Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 15 maj 2012

Hej hopp alla glada!
Nu har jag haft dragning om de små glasaskarna och det blev BEIJAN med bloggen "Huset på kullen" som vann den ena och den andra vann CAROLINE Svensson. GRATTIS!
Carolines mailadress har jag men inte din, Beijan.
Här har vi verkstad i butiken idag! Vi har tvättat gamla fönster som ska till glasmästaren och få spegelglas och vi klipper trekanter i olika tyg som ska bli vimplar.
Sedan måste foton tas av varor som ska in på webbshopen.
Så nu måste jag tyvärr sluta och jobba på! Visar lite bilder från nyinkomna varor från DOMMO By Gawor.




Jättefina tycker jag själv! Ha en fin tisdag!
Kramar från Inggun

2 kommentarer:

Huset på Kulla sa...

Vad glad jag blev som vann Tusen Tack jätte roligt. Kan ha mina stickmakörer i asken. Måste säga att det du visade i dag var kanon fina grejor. Ha en underbar dag o Tack än en gång. Kram Beijan

Unknown sa...

ja glömde ju lämna adressen
beijan.johansson@gmail.com
Har letat efter din men hittade inte den.Kram Beijan