Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 4 maj 2012

Hej alla glada!
Solen visar sig äntligen efter en grå dag med lite regn. Jag springer runt i butiken och fotar alla varor till webbshopen. Fina bilder måste det ju vara med fin bakgrund.
Annars har jag haft en mycket bra dag försäljningsmässigt. Ett par kvinnor från Söderköping var här och shoppade. På sommaren brukar jag åka en sväng till Söderköping och gå i deras mysiga små butiker.
När jag var i Stockholm letade jag efter några böcker till en av sönerna på ett Antikvariat och hittade 2 gamla fina böcker till mig med. Om kungliga familjen när prins Bertil var liten och en till. Visar lite fina, gamla bilder nedan. De kommer nog till användning på ett eller annat sätt....
Ha nu lite fredagsmys!







 Golf i långkjol...
 Denna bild påminner om nuvarande kronprinsessan med sin Estelle:
Kramar från Inggun

Inga kommentarer: