Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 31 maj 2012

Hej alla fina!
Ledsen att det varit tomt på inlägg ett tag! Men något stort och omvälvande har inträffat och jag har haft svårt att fokusera på något annat. Jag har nämligen fått ett litet barnbarn!!!
I fredags fick en av mina 3 söner och hans sambo en liten pojke! Än så länge har jag bara sett bilder på min mobil men i helgen ska vi resa dit, ca 25 mil och jag ska hålla i honom!! Något som jag verkligen längtar efter.
Jag ska visa bilder efter helgen.
En stor sak till som hänt är jag att nu fått min WEBSHOP färdig! Och de första beställningarna har börjat trilla in!!  Den finns på min hemsida: www.vitamagasinet.se. Gå in och titta, vetja! Jag har inte fått in alla varor än så det kommer mera!
Några fina gamla lådor har jag hittat som kommer från ett tryckeri. Perfekt passform för CD:s t.ex och äntligen är underskåpet som kan vara en fin TV-bänk blivit klart. Rostiga beslag på blir pricken över i!
Ha en fin torsdagskväll!



Kramar från Inggun

4 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Stort grattis till lilla barn-barnet. Det är livets eferrätt. Kul med webbshopen ska kika in sen. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Vita Magasinet sa...

Tack Mimmi! Det är väldigt känslosamt och man tänker mycket på alla minnen när barnen var små.

Meta sa...

Gratulerer med barnebarnet.:) Og med webshoppen.

Klem fra Meta

Anna sa...

Åh, grattis till barnbarnet!! Måste vara en fantastiskt rolig känsla!!
Kram Anna