Så här många gånger har någon kikat in här:

söndag 18 mars 2012

Väskor...

Hej alla glada!
Här har det varit regnigt och mulet idag. Har suttit och läst "Niceville". En bok som inte kräver mycket tankearbete, men är bra. Hade tänkt fixa i trädgården, men 7 grader och regn är inte så lockande....
Jag väntar ju fortfarande hem en massa nytt till butiken, men fick se dessa väskor. Tycker de är så fina. Är det något ni håller med om? Ska jag ta hem dem och vad kan ni tänka er betala?
Den minsta är ca 18 x 15 cm och den största ca 35 x 28, kommer inte riktigt ihåg.
Jag har beställt hem till mig för att se hur de ser ut i verkligheten.
Skulle vara jätteglad om ni vill lämna en åsikt.

Ett citat får du idag: Du är aldrig ensam när du är i goda tankars sällskap!
Kramar från Inggun

2 kommentarer:

Änglarum sa...

De väskorna är jätte fina! såg dem på en webshop den lilla 298 o stora 529 tror jag.. men det är lite för dyrt tycker jag! men som sagt underbara!kram Jessica

emmashem sa...

Vilka fina väskor, synd att jag fått "väskstopp" har tydligen för många;)
Jag har kollat lite på en tallrikshylla du har, men måste mäta lite och se om jag skulle kunna ha den där vi ska renovera sen, vi får se...
Har mejlat till dig:)
Ha det gott
Kram Emma