Så här många gånger har någon kikat in här:

söndag 12 februari 2012

Spa-weekend m.m.

Hej alla goa!
Jag har varit på Spa-weekend! Blev lite att fixa med i fredags så jag hann inte berätta det. Jag har 5 väninnor och vi träffas ca 1 gång/månad. 3 st av oss blev kompisar redan som bebisar och resten lärde jag känna i 1:a klass! Sedan gick vi hela 1-9:an ihop! Det är fantastiskt att ha såna vänner som vet vem man är och har varit i stort sett - hela livet! Nu är vi 52 år allihop. Varje gång vi träffas sparar vi 100 kr/var och sen gör vi något kul vart 2:, 3:e år ungefär. I fredags åkte vi till Linköping och hotell Ekoxen där vi fick massage, badade i pool, åt en god middag och pratade till midnatt. Och på lördagen blev det shopping och lunch. Härligt! På bilden ser du mina väninnor.
När jag kom hem låg Drömhem och Trädgård på köksbänken och i den var ett reportage om Anna - Annas Idéer - som gör sitt eget papper och fina kort av dem. m.m. m.m. Jag säljer kort, isskrapor, väskor, grytlappar av henne i min butik.
Hon har också åkt ända till min butik för att hälsa på och hon är väldigt trevlig. Och väldigt påhittig måste jag säga. Hon hittar på nya saker hela tiden.
Jag följer hennes blogg; kolla in den här på höger sida.
Idag satt jag ute på vårt trädäck, drack kaffe och läste om Anna i Drömhem och Trädgård, Badhotell i Norden och Boken Niceville.
Hoppas ni har haft soligt och fint hos er också!




Kramar från Inggun

2 kommentarer:

Anna sa...

Å, vilken härlig helg ni verkar ha haft! Så mysigt att hålla ihop i så många år!
Vad fint du skrivit om mig! Tack snälla, för fin reklam! Ja, det ska bli jättespännande att se om det kan ge nya kunder!
Kram Anna

Maria sa...

Härlig helg du haft. Här har också varit underbart. Dagen ser också ut att bli riktigt fin. Ha en go vecka nu, Kram Maria