Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 19 december 2011

Hej på er!
Idag har jag passat på att handla julklappar innan jag öppnade butiken. De flesta öppnar 10.00 och en del som jag, 11.00. Så jag far runt i 50 minuter och fixar julklappar m.m.
Idag köpte jag en snygg skjorta till min man. Svart med röda knappar och smårödrutigt tyg innanför knapparna och kragen. Köpte även några fina julrosor hem.
I Adventskalendern idag kan du vinna ett fint kort till en julklapp eller gör en tavla.
Gör en kommentar här eller skriv på info@vitamagasinet.se. Lycka till!
Dragning runt 17.00-17.30.
Ha en fin måndag! Kram / Inggun

1 kommentar:

Bina sa...

Hej. Oj, här var jag ute i sista stund! Har varit så otroligt trött så jag passade på och sova ett par timmar med sonen =) Härligt när man hittar fina saker i buikerna. Jag är gärna med idag också! Tack så mycket för tavlan, den kom idag! Den är så söt och känns magisk på nåt sätt =) Kram Sabina