Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 27 december 2011

Hej hopp!
Jaha det var den julen! Den gick väldans fort! Vi var 12 st hemma hos oss på julafton, mina 3 söner, 2 flickvänner, en flickväns föräldrar, mina föräldrar och syster.
På förmiddagen tog min man en promenad i skogen och plockade trattisar som jag gjorde svampstuvning av till ugnsomeletten! Lite speciellt 24 dec.
Det kom en kvinnlig tomte...utan skor! Och min man blev nästan dränkt i paket! Han hade visst varit snäll! Jag också, för jag fick en ny mobil! Min gamla vill bara stänga av sig.
Det är så mysigt att ha alla omkring sig och tomt när de försvinner.
Visar min älsklingskula och älsklingsängel i granen.
Hoppas att ni haft en fin jul med mysiga minnen att spara.
Dagens visdomsord: Den som planterar ett träd älskar inte bara sig själv.
Ha en härlig tisdag!
Kramar / Inggun

Inga kommentarer: