Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 1 december 2011

Hej alla goa!
Nu är det kundtomt i butiken så nu drar jag vinnaren i dagens Adventskalender. Vinnaren är........Anna! (Som anmält sig via mailen) GRATTIS till ett hjärta! Skicka din adress på mailen så skickar jag hjärtat till dig.
Ni andra är välkomna att försöka imorgon igen.
Idag har Unni hälsat på här i butiken, hon har hjälpt mig med att stämpla fina änglabilder på butikens påsar och satt band på dem. Tack Unni!
Jag har varit tekniker och skruvat av ett lock på några ljusslingor som går på batterier och satt dit batterierna, så slingan är klar att använda när man köpt den.
Imorgon måste jag måla lite, håller på med en spegelbyrå som kommer att bli sååå fin.
Och imorgon är det dags för paket nr 2!
Må väl!

Inga kommentarer: