Så här många gånger har någon kikat in här:

lördag 10 december 2011

Gokväll vänner!
Idag har det varit full fart i butiken! Så roligt det har varit, jag slog försäljningsrekordet med tusenlappar! Och det på bara 4 timmar. Ja, jag är helt slut, hann inte dricka mer än en kopp kaffe innan jag stängde kl.15. Jag har sålt 2 bord, 3 stolar, en stor vägg/tallrikshylla och massor med andra saker. Som man kan se på min hemsida. Så jag fick ge mig ut på lagret och ställa fram fler möbler. Och flytta om lite här och där. Och jag har slagit in massor med paket.
Sedan var jag tvungen att handla mat och nu har jag ätit och druckit glögg! Så nu drar vi dagens vinnare.................Jessica , med bloggen....Aj,aj, aj det har jag glömt! Skrev bara Jessica på lappen.
Skriver ett nytt inlägg när jag kollat det.
Nedan kan ni se lite hur man kan julpimpa saker jag säljer i butiken.
Kramar och trevlig lördagskväll / Inggun

1 kommentar:

Anna sa...

Men så ROLIGT Inggun!! Då blev då äntligen full fart på kunderna!
Jag lyckas visst alltid missa dina utlottningar! Antingen är jag inne på din sida innan du lagt ut din tävling, eller är jag inne när dragningen varit.
Ha en mysig kväll!!
Kram Anna