Så här många gånger har någon kikat in här:

söndag 11 december 2011

Gokväll på er!
Och hoppas ni haft en trevlig 3:e Advent! Ikväll blev dragningen lite försenad bl.a. p.g.a. ett besök hos Sofia i Sofias bod. Se hennes blogg: www.sofiasbod.blogspot.com. Köpte fina utedekorationer som ett klot av mossa, en stor grankvist med ett fint paket och kottar, och ett jättefint paket av mossa och tag av plåt. Ni kan nog se det på hennes blogg.
Så ikväll när jag kom hem fick maken dra en vinnare av änglakortet och det blev............Alexandra!
Grattis! Ge inte upp ni andra, det är många dagar kvar!
I förmiddags gjorde jag Janssons frestelse och köttbullesmet så nu ska här trillas köttbullar!
Ett visdomsord ska ni få: Livet är som en jättelik målarduk; Fyll den med så mycket färg du kan!
(Ni förstår vad jag menar hoppas jag, fast jag är galen i vitt!)
Kramar / Inggun

Inga kommentarer: