Så här många gånger har någon kikat in här:

måndag 5 december 2011

Gokväll på er!
Har hört att det finns lite snö här och där, men inte här än! Men det är kallt och väldigt halt på vissa ställen. Nu åker varma kängorna fram!
Idag har jag ägnat mig åt hemsidan och försökt få alla bord på ett ställe och alla stolar på ett o.s.v på Möbelsidan. Hann inte allt men det blir bra ordning och lättare att se när det blir färdigt.
Jag håller också på att planera för en e-butik som ska finnas på hemsidan men det dröjer nog ett tag.
Jaha, idag vann...................Sofia! på lottningen i Adventskalendern. Kul och äntligen! Fortsätt att gå in, det är många dagar kvar!
Skicka adressen Sofia( annars kanske vi ses!)
Kram på er alla!

1 kommentar:

Sofia sa...

JAG VANN!!!!! äntligen.
Klart att jag kommer in och hämtar min vinst.....
Kram kram!!!