Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 22 november 2011

Hejohopp på er alla!
I helgen "roade" min man och jag oss med att lyfta på ett stort ekskåp på släpvagnen som jag målat i vårt garage och körde till butiken och släpade in. Man fick säkert lite muskler på köpet och nu står det här och rymmer jättemycket saker.
Några timmar senare anlände en säng till butiken, se bilden nedan, och det blev till att flytta om både möbler och saker under några timmar! Men nu kan man njuta av att det är färdigt. Jag talar inte om hur det ser ut på lagret! Jag tror en bomb har briserat där, förstår inte vad som hänt! För inte kan väl jag åstadkomma detta?
Nu ska jag hem, tända ljus, se om det finns någon glögg hemma och se på Äntligen hemma.
Ha det gott!

1 kommentar:

Sofia sa...

Så bra att du överlevde dagen.....
Nu får du ha en skön och avslappnad kväll.
Kramisar Sofia