Så här många gånger har någon kikat in här:

torsdag 24 november 2011

Hej alla goa!
Som ni vet älskar jag möbler! Titta nedan vilken gullig lite byrå för allt smått och gott man har som jag kommit över. Ett fint väggskåp med hönsnät har min snickare och jag gjort tillsammans. Han snickrar och jag målar och sätter på krokar och hönsnät. Fler är på gång!
De fina burkarna i skåpet har pyssliga Sofia gjort. Hon har en egen blogg med mycket tips och idéer:www. sofiasbod.blogspot.com. Kolla in där! Jag säljer även en del av hennes saker i butiken här i Västervik på Storgatan 8.
Nästa vecka Tis 29/11-Lörd 3/12 har jag 20 % på ett köp för alla kundklubbsmedlemmar. Alla som vill kan bli medlemmar, det kostar inget. Anmäl dig på: info@vitamagasinet.se. eller säg till när du handlar. Välkomna in och fynda fina julklappar! (Till både andra och dig själv!)
För er som bor lite längre bort (och de som är nära med förstås) kommer jag att ha en Adventskalender här på bloggen 1-23 december då jag lottar ut saker från butiken varje dag!
Kom ihåg att kolla då!
Jag blir jätteglad om du har tid att kommentera vad du vill läsa om och vad som är bra och mindre bra!
Kramisar / Inggun

Inga kommentarer: