Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 7 oktober 2011

Hej vänner!
Började dagen med gympa i sjukhusets bassäng. Jag är med i en grupp där vi gympar i 34-gradigt vatten. Snäll gympa som är bra för oss som har lite problem med kroppen.(Jag har fibromyalgi; värk i muskler och bindväv) Det är skönt, man blir mjukare och rörligare.
Väl i butiken fick jag för första gången i höst stänga ytterdörren för det blev för kallt att ha den öppen. Trist!
Igår och idag har jag gjort Kom ihåg-tavlor och målat ett väggskåp/tallrikshylla.
Unni, som har arbetstränat här tittade in och vi åt räkbaguetter och kaffe till lunch. Inte helt fel!
Visar bilder på lite nya saker som kommit in.
Min väninna, Sofia har startat en blogg. Titta in på www.sofiasbod.blogspot.com.
Må väl allesammans!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, nu går det åt det kallare hållet...trist att behöva stänga dörren... Det var verkligen kul att få träffa dig på riktigt och se din vackra butik! Sofia var jag ju också hos - hjälp vilken kreativ människa! Jag ska genast kolla in hennes blogg!
Kram Anna

Sofia sa...

Hejsan! Nu vet jag hur man kommenterar, man lär så länge man lever... Hoppas du får en härlig dag med många kunder. Många Kramar från Sofia ( tack för reklamen )