Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 17 augusti 2011

Hej alla!
Förfärligt vad tiden knallar iväg! Det var ett tag sedan jag skrev upptäckte jag. Det är så mycket man vill hinna så här på sommaren. När jag kommer hem vid 19-tiden från butiken är det så skönt att sätta sig på altanen med ett glas vin och en bok. Tyvärr krånglar mottagningen till nätet på jobbet så där blir inte mycket gjort med blogg och hemsida. Om man nu ska skylla på något...
Sommaren har varit fantastisk i försäljningsväg, över all förväntan. Jag har tömt lagret och kollar efter nya fina saker att sälja. En del har redan börjat komma till butiken. Kolla in det fina halvmånebordet och lyktan med krona nedan!
Jag hoppas du haft en fin sommar så här långt och att den fortsätter några veckor till!
Eftersom jag inte haft semester än ska jag börja titta efter restresor. Någon som har tips om vart man ska åka?
Kram på er!

Inga kommentarer: