Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 24 maj 2011

Ni såg väl Äntligen hemma ikväll? (Tisdag 24/5) Martin Timell har äntligen fattat grejen! Man ska måla vitt! Han målade väggar och t.o.m golvet vitt. Han gjorde också en gammal spegeldörr av en ny dörr genom att spika skivor av MDF på en rak dörr och måla VIT! Om ni missade detta kan ni gå in på Tv4Play.
Och vill du inte göra själv så har jag gamla spegeldörrar till salu, se bilden nedan. Jag har haft några händelserika dagar. I helgen var jag på Hushållningssällskapets 200-årsjubileum på Kalmar slott med 280 gäster. Och Kungen! Just det, den riktiga. Alla fick handhälsa på honom och jag satt snett mittemot honom på middagen. Jag visar en bild ovan hur jag och mina fina söner såg ut.
Snart kommer bilder tagna i mitt hem också för häromdagen var Lena från Västerviks-Posten här och fotade till nästa nummer, nästa vecka. Då jag hade fint och städat passade jag också på att fota.

Inga kommentarer: