Så här många gånger har någon kikat in här:

onsdag 13 april 2011

Snart, nämligen den 3 maj är det 1 år sedan jag öppnade Vita Magasinet på Storgatan 17. Den 31 augusti flyttade jag till större lokaler där jag är än idag på Storgatan 8 i Västervik. Det har varit ett otroligt roligt år att få bygga upp butiken till vad den är idag. Jag stortrivs på mitt jobb och har så kul med att hitta nya varor och fixa till en del av dem d.v.s. möblerna.
Det ska naturligtvis firas att butiken fyller 1 år, så från påsk och en vecka framåt, den 22-30/4 har vi 40 % rabatt på allt i butiken!
För er som är medlemmar i kundklubben startar det erbjudandet redan den 20 och 21/4!
Säg bara till att ni är medlemmar i Vita Magasinets kundklubb. Är du inte medlem kan du maila mig; info@vitamagasinet.se eller säg till i butiken.
Se en del av vad som finns på www.vitamagasinet.se.
Välkommen att göra fina fynd till ditt hem!

Inga kommentarer: