Så här många gånger har någon kikat in här:

söndag 20 mars 2011

Tänk så mycket man kan göra med fönster! Särskilt vackert blir det ju med gamla fönster. Visar här nedan vad jag, snickaren och glasmästaren har gjort av fönster som är 100-150 år gamla: Skåp, speglar och anslagstavla. Både fint och praktiskt.
De finns förstås att köpa i Vita Magasinet.
Där finns också lite vårliga saker, blommigt och fina bilder på växter bl.a.
Jag ska hämta ett soffbord som Sofia i Sofias Bod i Björnsholm dekorerat med flora-bilder, det ska verkligen bli spännande.
Är det något särskilt du skulle vilja att det fanns i Vita Magasinet? Tipsa mig gärna om något du saknar där på info@vitamagasinet.se.
Nu sitter jag uppe fast klockan är över midnatt. Fullmånen lyser som en stark lampa, den är extra nära jorden just nu. Försökte fånga den på bild, men min kamera är inte så bra. Men bäst att krypa till sängs nu. Nattinatti!

Inga kommentarer: