Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 24 september 2010

Just nu målar jag (bakom draperiet i butiken) ett gulligt, litet syskrin, ett matsalsbord med 2 skivor, en liten pall och en hylla.
Jag tittar ut ibland för att kolla när kunder kommer in. Och sen målar jag.
Har försökt att uppdatera hemsidan hela da´n, men den är så seg och vill inte det jag vill.
Så jag målar... Det är faktiskt lite meditation i att måla. Och hela tiden kommer man närmare målet och det är fullt synbart!
Det har varit ett fantastiskt väder idag, nästan sommar värme. Kul, för ikväll kommer mina två stora grabbar hem med sina tjejer och vi ska äta KRÄFTOR! Finns det något godare?
Svenska, egenkokade med egenodlad dill. Lite köttbullar, prinskorv och omelett till.
Och diverse drycker.
Ha en underbar helg!

Inga kommentarer: