Så här många gånger har någon kikat in här:

tisdag 27 juli 2010

Vilken sommar!! Och jag står i butiken 6 dagar i veckan. Det är därför jag är så dålig på att blogga just nu.
Det är en strid ström in i butiken hela dagarna och det är jättekul. Många kommenterar och tycker att jag har så fina saker. Jag har sålt flera möbler och får inte ligga på latsidan när det gäller att fylla på lagret.
Men jag har svårt att hinna med att måla de möbler som väntar på vit färg.
När jag kommer hem på dagarna vill jag hoppa i havet och varva ner.
Har dock hittat ett par tallrikshyllor som måste målas snart-de är efterfrågade.
Planerar även för en flytt till större lokaler där jag kan möblera som ett hem.
Det blir mer inspirerande och lättare för kunderna att se hur man kan inreda a´la Shabby chic.
Må så gott och simma lugnt!

Inga kommentarer: