Så här många gånger har någon kikat in här:

fredag 11 juni 2010

Vilken annorlunda fredag!
Började dagen med träning i bassängen. Jobbigt och skönt!
Gjorde ett par inköp och växlade pengar innan jag öppnade butiken. Idag var det flera som kom in och undrade om jag haft butiken länge. Bra med nya kunder!
Vid 15-tiden stegade riksdagsman Anders Åkesson, Mats Hugosson och Eva-Lena Fungmark in i butiken och vi diskuterade företagande i nästan en timma.
En överraskning var att de hade med ett diplom från centerpartiet till personer som gör extraordinära insatser och en guldfyrklöver som pin. Det var för mitt arbete med nätverket för kvinnliga företagare. Vimmerby tidning var också där.Får se vad det står imorgon...
Jag har nu fått in så fina gamla nattlinnen, frackskjortor och underbyxor med spets.
Två stolar försvann idag, så det blir att ta med nya från lagret imorgon.
Då ska jag också åka och hämta ett skåp med släpkärran. Det blir spännande!

Inga kommentarer: